NOVOFERM.DE CU UN NOU ASPECT: MOBIL, MODERN - CU UN NOU ACCENT PE CLIENȚII INDUSTRIALI ȘI PRIVAȚI

Mobil, modern - cu un nou accent pe clienții industriali și privați
Werth, ianuarie 2017. Importanța tot mai mare a tehnologiilor informației în toate sectoarele se reflectă tot mai mult în comportamentul de comunicare al industriei construcțiilor. În timp ce site-urile web ale industriei au fost mult timp în primul rând vitrine pentru produse și servicii, accentul se mută acum pe contactul direct și dialogul cu clienții. Un exemplu în acest sens este site-ul complet reproiectat al Novoferm, unul dintre principalii furnizori europeni de sisteme de uși, porți, rame și operatori din Europa. Fie că este vorba despre design, structură, navigare, conținut sau tehnologie, toate componentele site-ului www.novoferm.de, care a fost lansat la sfârșitul anului 2016, sunt orientate către așteptările și comportamentul de utilizare ale diferitelor grupuri de clienți. Pentru prima dată, Novoferm a pus un accent deosebit pe abordarea directă a clienților finali: Clienții finali privați și industriali sunt "serviți" în propriile lor zone.

Orientarea consecventă către client este deja reflectată în noua bară de antet, care este plasată direct sub categoriile standard Căutare, Presă, Despre noi, Contact și Întrebări frecvente: Clienții finali privați și industriali pot găsi aici, într-un loc proeminent și foarte vizibil, punctul de intrare în lumea "lor" Novoferm. Desigur, clienților specializați li se oferă în continuare informații specifice, iar Novoferm a asigurat și în acest caz o mai bună orientare și claritate a grupului țintă: informațiile adaptate distribuitorilor, fabricanților și arhitecților sunt oferite în trei portaluri separate. În plus, există acces direct la prezentarea completă a produselor și la un element de meniu cu toate promoțiile curente, precum și acces direct la persoanele de contact și la materialele informative scrise.

Noile zone pentru clienții finali industriali și privați reprezintă extinderea strategică a conceptului de comunicare al Novoferm. În ciuda importanței continue a comerțului și a artizanilor în deciziile de cumpărare, obținerea de informații independente de la producători devine din ce în ce mai importantă pentru clienți în era internetului. Prin urmare, noua ofertă pe internet a Novoferm ia în considerare nevoile de informare ale grupului de clienți respectiv - cu informații pregătite și compilate pentru grupul țintă și, de asemenea, disponibile în detaliu cu doar câteva clicuri.

Pentru exemplul clienților finali privați, aceasta înseamnă că, pe lângă o zonă în care sunt prezentate soluții complete pentru case individuale și blocuri de apartamente, există o alta cu acces direct la categoriile individuale de produse. Zona de soluții este dotată cu un punct de atracție tehnic util atât pentru clienții privați, cât și pentru cei industriali: Mai multe aplicații 3D interactive arată unde sunt utilizate produsele Novoferm în diferite proprietăți.

O nouă caracteristică este un element de meniu prin care clienții sunt ghidați pas cu pas în dialog către produsele care li se potrivesc din punct de vedere al funcției, designului și prețului; aici sunt abordate și subiecte speciale, cum ar fi controlul APP sau iluminatul. În cele din urmă, vizitatorii pot nu numai să comande materiale informative de pe novoferm.de prin intermediul punctului de meniu "Contact și servicii", ci și să contacteze direct experții Novoferm în vânzări și produse sau partenerii de vânzări ai companiei.

Deoarece internetul este destinat să faciliteze contactul rapid și ușor, clienții vor găsi întrebarea "V-am stârnit interesul?" afișată în mod vizibil pe fiecare pagină referitoare la produse, cu linkuri către diverse oferte de informații. În plus, Novoferm nu se mulțumește să prezinte promisiuni de performanță și imagini ale produselor: Vizitatorii site-ului vor găsi galerii foto extinse pentru toate produsele. Acestea nu prezintă doar diferitele variante de produse, ci fotografii de înaltă calitate documentează unde și cum sunt utilizate aceste produse.

Novoferm a profitat de relansare și pentru a "face ordine" în designul paginilor și pentru a le aduce la zi cu cea mai recentă tehnologie. Linia de design a noului site impresionează prin designul său modern, clar și este clar structurată din punct de vedere grafic. Mai multe imagini, mai mari și în parte schimbătoare dinamic, precum și spațiile albe deschise dau site-ului web o impresie generoasă și calmă. Orientarea vizuală este, de asemenea, facilitată de faptul că zonele de informații sunt acum dispuse alăturat în loc de alăturat și pot fi accesate prin simpla derulare.

Conceptul de design merge mână în mână cu opțiunile de navigare. Ambele îndeplinesc împreună trei cerințe: Fiecare client sau potențial client poate recunoaște dintr-o privire unde îi sunt servite interesele, de exemplu, o prezentare generală a conținutului poate fi accesată printr-un simplu clic al mouse-ului. De asemenea, este posibil să se treacă rapid, ușor și în diferite moduri de la o pagină la alta.

Nu în ultimul rând, novoferm.de este optimizat din punct de vedere tehnologic și creativ pentru utilizarea mobilă, care devine tot mai importantă. În loc de multe niveluri imbricate cu texte lungi care sunt dificil de citit pe dispozitivele mobile, site-ul prezintă tot conținutul într-un mod clar organizat și ușor de gestionat; imaginile informative facilitează accesul la nivelul respectiv mai profund de informații. Pentru a se asigura că imaginile și textul pot fi vizualizate cu ușurință de orice utilizator, tot conținutul este pregătit pentru toate dispozitivele mobile și scalat astfel încât să apară la dimensiunea optimă pe monitorul oricărui dispozitiv.

Novoferm a atins trei obiective cu noul său site web: Novoferm are acum un design modern și elegant care reflectă evoluțiile estetice și tehnologice și impresionează prin navigarea simplă, orientată către utilizator. Din punct de vedere structural, organizarea și ierarhia oferă o nouă claritate pentru gama de produse și soluții Novoferm, în creștere rapidă. În cele din urmă, în ceea ce privește orientarea și abordarea, Novoferm se poziționează în conformitate cu comportamentul în schimbare al pieței și al clienților: prin extinderea și intensificarea semnificativă a abordării sale față de clienții finali privați și industriali, accentul este pus pe dialogul direct cu clienții finali - și, de asemenea, documentează contribuția majoră pe care Novoferm o aduce la modelarea mediilor de zi cu zi și de lucru ale acestor grupuri de clienți.

Fiind una dintre companiile de top din Europa, Novoferm are în vedere, în mod natural, și alte piețe naționale pentru relansare. Din acest motiv, noul site web a fost, în principiu, transferat și pe site-urile web ale companiilor familiei Novoferm active pe aceste piețe. În prima fază, au fost relansate site-urile din Austria, Elveția, Danemarca, Republica Cehă, România, Grecia și Belgia; în a doua fază, au fost relansate site-urile din Țările de Jos, Italia, Polonia și Bulgaria.

Contact de presă


Heike Verbeek M.A. Comunicare în afaceri



Novoferm Vertriebs GmbH Schüttensteiner Straße 26 D-46419 Isselburg (Werth)

e-mail