Novoferm nu va expune la BAU 2025. Compania a luat această decizie după o analiză atentă. Fiind unul dintre cei mai mari furnizori europeni de soluții pentru uși și porți și de sisteme de încărcare, compania a decis să își concentreze și mai mult resursele pe alte formate de comunicare în viitor, pentru a ajunge și mai bine la grupurile sale țintă.
Feedback-ul clienților a fost factorul decisiv
Novoferm expune de mulți ani la BAU, cel mai important târg din lume pentru arhitectură, materiale și sisteme. "Simțim o legătură strânsă cu Messe München", spune Rainer Schackmann, CEO al Novoferm. "Cu toate acestea, prezentarea la BAU a devenit mai puțin atractivă pentru companie din diverse motive".
În plus față de scăderea bruscă a numărului de vizitatori de la 250 000 la 190 000, producători renumiți au lipsit deja de la ediția din acest an a BAU. În plus, discuțiile cu vizitatorii comerciali au arătat că, în viitor, vor fi favorizate abordări și prezentări mai personale și mai direcționate. Un alt factor decisiv pentru Novoferm este comportamentul de informare și cumpărare al clienților, care s-a schimbat semnificativ în ultimii ani, în special ca urmare a pandemiei de coronavirus și a transformării digitale.
Concentrarea pe o abordare mai direcționată a clienților
Novoferm va explora în viitor noi modalități mai eficiente de comunicare cu clienții și de prezentare a produselor. "Ne vom alinia și mai strâns strategiile de marketing la cerințele clienților pentru o abordare mai personalizată și formate inovatoare", subliniază Schackmann. "Clienții se pot aștepta la un contact mai intens și la un dialog individual prin intermediul diferitelor platforme. De exemplu, prezentarea bazată pe nevoi a produselor și serviciilor noastre la evenimente cu caracter experiențial va juca un rol mai important."
Novoferm intenționează, de asemenea, să adapteze tipul de comunicare pentru prezentarea modulelor de servicii digitale și mai aproape de nevoile clienților, pentru a prezenta soluțiile digitale într-o manieră orientată și holistică de-a lungul lanțului de procese - de la vânzare la șantier și până la serviciul post-vânzare.