60 DE ANI DE NOVOFERM

Novoferm, unul dintre cei mai mari furnizori europeni de sisteme pentru uși, porți, rame și operatori, își sărbătorește cea de-a 60-a aniversare în această primăvară. În spatele acestei aniversări de referință se află marea poveste de succes a unei companii inovatoare, fondată la 10 martie 1955, de la mici începuturi în Isselburg-Werth, pe Rinul de Jos, la grupul de companii de importanță internațională care este astăzi. Cu locații în întreaga Europă, dar și în Asia și teritorii de vânzări în întreaga lume. Chiar recent, compania a fost al treilea cel mai mare expozant la cel mai important târg de construcții din lume, BAU din München. Perspectiva pentru viitor este optimistă. Compania este bine poziționată. Novoferm este convinsă că cererea globală pentru produse de construcții de înaltă calitate și soluții personalizate va continua să crească. Cu toate acestea, succesul nu este o certitudine. Potrivit lui Rainer Schackmann, CEO al Novoferm, pentru a rămâne competitivă, este nevoie de inovații continue ale produselor și de o creștere constantă a eficienței proceselor companiei.

Istoria Novoferm este, de asemenea, o poveste impresionantă a miracolului economic german. A început în 1955, pe Rinul de Jos, ca Isselwerk Werth GmbH, fondată de partenerii Bernhard Sandscheper și Peter Hoffmann. Cei doi au recunoscut de timpuriu marile oportunități oferite de produsele de construcție prefabricate industrial din metal și oțel și au început să producă uși, porți, balustrade, ferestre, role de împrăștiere și rafturi de stivuire în Isselburg-Werth.

Aceasta a fost urmată în curând de producția de rame artizanale. Compania a crescut și s-a extins. Încă din 1962, la Haldern a fost deschisă o nouă fabrică pentru producția de uși de incendiu a fost deschisă. Compania a progresat pas cu pas. Un succes care nu a trecut neobservat în industrie. În 1970, grupul siderurgic Hoesch AG din Dortmund a achiziționat inițial o participație de 25%. În 1990, grupul a preluat compania în întregime.

Expansiunea în Europa - în lume
Odată cu preluarea de către Hoesch AG și cu schimbarea piețelor din Europa, a început internaționalizarea progresivă a companiei. Inițial, prin preluarea a două companii din Franța, înființarea unei fundații în Spania și înființarea de companii de vânzări proprii în Țările de Jos, Polonia, Ungaria și Elveția. În această perioadă, Isselwerke GmbH & Co KG și-a schimbat numele în "Novoferm GmbH".
În Germania, au fost adăugate ulterior Siebau Siegener Stahlbauten GmbH și Riexinger Türenwerke GmbH. În 1998, una dintre cele mai moderne ușă secțională-din Europa a fost deschisă în Dortmund. Dar Grupul Novoferm a continuat să se dezvolte și la nivel internațional, de exemplu în Belgia, Danemarca, Grecia, Italia, România, Republica Cehă și Coreea. Doar recent, în 2014, a fost preluată compania olandeză Alpha Deuren, unul dintre cei mai renumiți producători de uși secționale din Europa. Cu aproximativ 2 000 de angajați, Grupul Novoferm are în prezent un total de 18 unități de producție în Europa, două în Asia și 20 de companii de vânzări proprii în Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Rusia și Asia.

Grupul Novoferm a fost vândut de ThyssenKrupp (Hoesch) în octombrie 2003. În prezent, acesta aparține companiei japoneze Sanwa Shutter Corp, furnizorul numărul unu la nivel mondial de sisteme de uși și porți din oțel.

Produse de sistem de înaltă calitate - soluții personalizate
Datorită internaționalizării consecvente din ultimele decenii, produsele Novoferm sunt acum prezente și foarte căutate în multe dintre piețele în creștere de mâine. Datorită spiritului său inventiv, compania a reușit în mod repetat să stabilească tendințe durabile cu dezvoltări și produse de pionierat. De exemplu, cu noua generație de uși de protecție împotriva incendiilor pentru Europa, NovoPorta Premio, care a fost prezentată recent la târgul BAU.

Astăzi, portofoliul de produse sofisticate și de înaltă calitate al Novoferm include, de exemplu


Novoferm se străduiește să ofere soluții personalizate care maximizează calitatea, siguranța, confortul și estetica. Nu mai puțin importantă pentru succesul companiei este cooperarea de încredere cu partenerii de pe piață - susținută de un concept de vânzări care combină satisfacția ridicată a clienților și servicii exemplare.

Perspectivele
Globalizarea a ajuns de mult în regiunea Rinului de Jos. Ceea ce este interesant astăzi este modul în care companiile abordează oportunitățile și provocările rezultate. Marca de calitate Novoferm are o perspectivă pozitivă pentru viitor. Datorită structurii sale de grup, compania a fost poziționată la nivel internațional pentru o lungă perioadă de timp și acum poate utiliza în mod optim sinergiile rezultate. În practica corporativă, competențele specifice fiecărei țări, de exemplu în domeniile dezvoltării, producției sau marketingului, sunt separate în mod deliberat de izolarea lor națională și reunite pentru a obține cel mai bun rezultat posibil pentru întreaga piață. O strategie de dezvoltare durabilă face parte din filosofia întreprinderii.

Germania rămâne indispensabilă ca piață de referință, deoarece piața germană are o reputație excelentă la nivel mondial. Aceasta este considerată a fi deosebit de exigentă. Inovațiile continue asigură o calitate mai bună, noi funcționalități și un raport cost-eficiență îmbunătățit.

"Novoferm este bine poziționată în anul aniversării sale", rezumă Rainer Schackmann, președintele Consiliului de administrație. "Vom continua să urmărim în mod consecvent strategiile noastre de creștere în viitor. Baza pentru aceasta este expertiza noastră cuprinzătoare în sisteme, creșterea solidă din ultimii ani și cooperarea de încredere cu partenerii noștri de pe piață."

O rețetă de succes care s-a dovedit deja în trecut.

Contact de presă


Heike Verbeek M.A. Comunicare în afaceri



Novoferm Vertriebs GmbH Schüttensteiner Straße 26 D-46419 Isselburg (Werth)

e-mail